Referencje

Pola, Marlena, Michael i Ewa. 4 osoby, 4 różne światy. Cztery cele treningowe.

Dla każdej z tych osób trening jest narzędziem w osiągnięciu innego celu.
Poznaj ich historie.

Wszechstronność treningu

Największą zaletą treningu personalnego jest jego wszechstronność i możliwość dopasowania do oczekiwań i potrzeb konkretnej osoby. Chcesz zrzucić kilka kilogramów i wysmuklić sylwetkę? A może zależy Ci na poprawieniu ogólnej wydolności organizmu i wzmocnieniu kluczowych dla zdrowia partii mięśni? Możesz też być osobą aktywną fizycznie, która szuka nowych wyzwań i chcesz zobaczyć na ile stać Twój organizm.

 

Ile osób, tyle celów treningowych. Przeczytaj historie trójki naszych podopiecznych aby zobaczyć, jak różne idee przyświecają każdemu z nich. Wszystkie przedstawione osoby trenują z nami w Poznaniu od ponad pół roku.

Marlena

Ćwiczy dla smukłej i pięknej sylwetki.

  • Wiek
  • Ćwiczy od
  • Cel treningowy
  • Preferowane ćwiczenia
  • 21
  • czerwiec 2014
  • modelowanie sylwetki
  • kalisteniczne, rozciągające, na wytrzymałość, trx, gumy tubing

Marlena Ławniczak o sobie

Jestem fotomodelką. W mojej pracy ważna jest nienaganna prezencja, przede wszystkim zgrabna sylwetka. Pół roku temu postanowiłam podjąć wyzwanie zrzucenia zbędnych kilogramów i wymodelowania swojej sylwetki. Rozpoczęłam treningi z Łukaszem z Capital Training Studio. Ku mojemu zdziwieniu zmieniło się nie tylko to, że zaczęłam z przyjemnością regularnie ćwiczyć.

Zaczęłam zwracać uwagę na to, co, kiedy i w jakich ilościach jem. Jestem zadowolona z siebie, każdy dzień bez treningu jest dla mnie dniem straconym a postrzeganie siebie jako osoby aktywnej fizycznie jest już dla mnie czymś naturalnym.

(...)postrzeganie siebie
jako osoby aktywnej fizycznie
jest już dla mnie czymś
naturalnym.

Michael

Ćwiczy, aby dobrze wyglądać i dobrze się czuć

  • Wiek
  • Ćwiczy od
  • Cel treningowy
  • Preferowane ćwiczenia
  • 29
  • lipiec 2013
  • zdrowie i fit sylwetka
  • system TRX, piłka lekarska, fit ball, elementy sztuk walki,
    piłka bosu, trx rip trainer, ergometr wioślarski

Michael Hekmat o sobie

Jestem projektantem mody, od trzech lat mieszkam w Polsce. Na co dzień pracuję w Warszawie.

Mam siedzący tryb pracy od wielu lat, na siłownię zacząłem chodzić już w czasie studiów, głównie z potrzeby dbania o swój wygląd zewnętrzny. Trening personalny dodatkowo motywuje mnie do działania i jest formą relaksu.

Trening z Łukaszem z Capital’a okazał się niesamowicie efektywny, po roku moja sylwetka bardzo się poprawiła. Dodatkowo, niestandardowe i zróżnicowane ćwiczenia pomogły mi rozwinąć partie mięśniowe, które są kluczowe dla zdrowia (mięśnie wokół kręgosłupa, tylne partie nóg).

Trening personalny
dodatkowo motywuje
mnie do działania
i jest formą relaksu.

Ewa

Ćwiczy dla utrzymania dobrej kondycji i zdrowia

  • Wiek
  • Ćwiczy od
  • Cel treningowy
  • 55
  • listopad 2012
  • redukcja masy ciała i odzyskanie sprawności

Ewa Sawala o sobie

Jestem lekarzem. Pracując przez lata w stresie nauczyłam się rozładowywać go poprzez jedzenie. W ten sposób stałam się osobą otyłą. Podejmowane liczne próby odchudzania kończyły się efektem jo-jo i narastającą depresją. Wysiłek fizyczny był mi obcy i nigdy go nie lubiłam. Aż do spotkania z Łukaszem, który dokonał rzeczy, zdawałoby się, niemożliwej.

W ciągu roku dzięki treningowi personalnemu i zmianie sposobu odżywiania straciłam 25 kg, 33 cm w pasie i 24 cm w biodrach. W następnym roku odzyskałam kondycję i sprawność, jakiej nie miałam nigdy wcześniej. Ale największa zmiana nastąpiła w mojej głowie.

Wybitną cechą Łukasza, oprócz profesjonalizmu jest jego indywidualne podejście do każdego i znalezienia klucza do tego, co „siedzi” w głowie osoby zmagającej się z otyłością. Pracując ze mną zmienił mój sposób myślenia i odżywiania.

Dzisiaj cieszę się życiem, chodzę po górach, jeżdżę na rowerze i mam siły na zabawę z moją bardzo ruchliwą wnuczką. Walczę dalej, jeszcze mam dużo do zrobienia!

W ciągu roku (...) straciłam
25kg, 33 cm w pasie i 24 cm
w biodrach.

Pola

Sky is the limit

  • Wiek
  • Ćwiczy od
  • Cel treningowy
  • Preferowane ćwiczenia
  • 38
  • maj 2013
  • odkrycie swoich możliwości na nowo
  • sztuki walki, trx , kamizelka obciążeniowa,
    rezystor prędkosci, kettlebell

Pola Myszkowska o sobie

Jestem artystką — tancerką. Od ósmego roku życia uczylam się sztuki baletu. Przez 11 lat tańczyłam w zespole baletowym Teatru Wielkiego im. Stanislawa Moniuszki w Poznaniu. W tej chwili uczę tańca klasycznego w Ogólnokształcącej Szkole Baletowej przy ul. Gołębiej w Poznaniu.

Trening z Łukaszem rozpoczęłam po zakończeniu kariery scenicznej. Celem pracy z nim było poszerzenie zakresu wiedzy na temat treningu motorycznego. Dzięki Łukaszowi zaczęłam biegać, zdecydowanie poprawiłam wydolność swojego organizmu, zaczęłam brać udział w półmaratonach i maratonach.

Zafascynowały mnie sporty walki, z których trenowania czerpię teraz ogromną satysfakcję. Swoje umiejętności nabyte przy nauce tańca odkrywam w tej chwili od nowa - ucząc się Muai Thai,Taekwondo i boksu.

(...)zaczęłam brać
udział w półmaratonach
i maratonach. Zafascynowały
mnie sporty walki