Trener personalny Poznań

Konsultacja, oczekiwania, cele

Kto z Nas nie marzy o smukłej sylwetce i dobrej formie fizycznej? Jeśli nie wiemy, w jaki sposób rozpocząć swoją przygodę z aktywnością fizyczną, lub dotychczasowe sposoby nie przynoszą żadnych efektów - proponujemy skorzystać z usług trenera osobistego.

Trening personalny to indywidualne ćwiczenia pod okiem trenera. Pierwszym krokiem jest spotkanie konsultacyjne podczas którego trener personalny poznaje nasze oczekiwania, cele i potrzeby. Konsultacja przedtreningowa jest niezbędna, ponieważ bez tych informacji nie będzie można poprawnie stworzyć planu treningowego. Ocenia się na niej stan fizyczny, uzyskuje informacje dotyczące chorób i kontuzji, stylu życia czy posiłków które spożywamy.

Posiadając już wszelkie dane, trener może ułożyć plan treningowy i dietetyczny, który spełni nasze oczekiwania i doprowadzi Nas do wymarzonego celu. Warto dodać, że trener personalny nie jest instruktorem. Jego kompetencje wybiegają znacznie szerzej. Szukasz trenera w Poznaniu, który będzie dla Ciebie motywacją i inspiracją? Poznaj Capital Training Studio!

Trener personalny z Klientką
Trener personalny z Klientką

Regularność, skuteczność, wytrwałość

Instruktor podczas zajęć nadzoruje bezpieczeństwo i tłumaczy sposób używania danych maszyn. Trener dba o bezpieczeństwo, tłumaczy i nadzoruje. Przez cały czas jest tylko do naszej dyspozycji, skupia się na dokładności wykonywanych przez nas ćwiczeń i dba o to, aby dać z siebie wszystko. Dodatkowo posiada wiedzę z zakresu fizjoterapii, anatomii, dietetyki i psychologii. Wszystkie te czynniki wpływają na skuteczność treningów z trenerem personalnym. Pamiętajmy, że dobry trener to osoba, która poświęciła wiele czasu na doszkalanie i czerpie informacje z własnego doświadczenia.

Nie bójmy się pytać. Trener osobisty chętnie dzieli się własnymi doświadczeniami, cechuje go empatia i doskonale wie, co będzie dla Ciebie najlepsze. Decydując się na trening określasz cel, który ma zostać osiągnięty. Nawet jeśli zwątpisz, trener nigdy o tym celu nie zapomni i pomoże Ci przejść przez tą często wyboistą, drogę do sukcesu.

W internecie znajdziemy wiele informacji dotyczących ćwiczeń i diety. Pamiętajmy jednak, że każdy człowiek ma inny organizm i inne potrzeby. Nasze ciała również mogą reagować w inny sposób. Nie mając doświadczenia, łatwo bowiem o kontuzję. Trener personalny dozuje ilość ćwiczeń, stopniowo dostosowując je do naszych możliwości. Ćwicząc pod okiem specjalisty, efekty osiągamy kilkukrotnie szybciej. Dlaczego tak się dzieje?

Dieta, motywacja, efekty

Dobrze dobrane ćwiczenia i dieta to połowa sukcesu. Aspekt psychologiczny pełni również bardzo ważną rolę. Ćwicząc bez trenera często rezygnujemy z treningu z powodu lenistwa. Mając świadomość, że musimy zgłosić naszą nieobecność, przełamujemy się i ruszamy na trening. Wstajemy z wygodnej sofy, odkładamy pilota, wygrywamy ze zmęczeniem – w końcu ktoś na nas czeka!

Kolejnym argumentem przemawiającym za wartością psychologii w treningu jest motywacja. Trener to twój największy motywator. Ćwicząc samotnie poddajemy się łatwiej i często sami ulegamy z powodu zmęczenia. Trener personalny nie będzie nam pobłażać, ale na pewno będziemy mu wdzięczni, gdy ujrzymy już pierwsze efekty. Jest to osoba która nas wspiera, rozmawia i próbuje razem z nami przechodzić przez te cięższe momenty. Idealny trener personalny jest do naszej dyspozycji również po zajęciach. Nie traktuje nas jako „klienta” ale jako osobę, której chce pomagać i zmieniać jej życie. Każdy kto kocha sport chce zarażać innych tą pasją. Trener personalny nie opuszcza w ciężkich chwilach, ale daje motywacje i przysłowiowego „kopa”, abyśmy mogli przypomnieć sobie po co tu jesteśmy i co chcemy osiągnąć.

Działania te przynoszą oczekiwane efekty. Podopieczni Capital Training Studio zrzucają rekordową ilość kilogramów (nawet 40kg), zmieniając swoje życie i budując poczucie własnej wartości od początku. Takie osiągnięcia dodają nam wiary w to, że mamy w kadrze najlepszego trenera personalnego w Poznaniu.

Trener personalny z Klientką
Trener personalny z Klientką

Trening, sukces, cel

Zastanówmy się więc, ile jesteśmy w stanie zainwestować aby poczuć się lepiej? Gabinety medycyny estetycznej proponują różnego rodzaju zabiegi mające na celu modelowanie sylwetki i odchudzanie. Pamiętajmy jednak, że ćwiczenia z trenerem gwarantują nam efekty o zasięgu długofalowym. Ćwicząc z trenerem personalnym zmieniamy całe życie, nie tylko liczbę kilogramów i odbicie w lustrze. Dostrzegamy zalety zdrowego stylu życia, zwracamy uwagę na to, co jemy.

Spożywając wartościowe produkty zyskujemy więcej energii, a skóra staje się promienna i rozświetlona. To właśnie dzięki pozbyciu się toksyn z organizmu, które również wpływają na nasz wygląd zewnętrzny. Kolejną zaletą ćwiczeń fizycznych jest wytwarzanie endorfin, czyli hormonów szczęścia. Oczywiście nie widzimy nic złego w korzystaniu z różnych form poprawy sylwetki, pamiętajmy jednak, że sport oddziałuje na nasze życie na każdej płaszczyźnie i gwarantuje wyniki, które będziemy w stanie utrzymać.

Jeśli więc poszukujesz trenera personalnego w Poznaniu lub masz jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu. Chętnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

Trening w Capital Training Studio, opiera się na 4 filarach: treningu fizycznym, odżywianiu, motywacji i świadomości. Decydując się na opiekę trenera osobistego w Poznaniu, oddajesz się w ręce specjalisty, który wie, jak dobrać dedykowany dla Ciebie zestaw ćwiczeń, jak kontrolować liczbę spożywanych kalorii i przestrzegać diety w czasie treningów, motywować Cię krótkoterminowo i długoterminowo, a także wzbudzać świadomość wpływu, jaki ma na nasze życie regularna aktywność fizyczna, dieta i codzienna praca nad ciałem oraz charakterem.


Trening 1 na 1. Odpowiedni zestaw ćwiczeń, abyś osiągnął swój cel.
Skrojona pod Ciebie ilość powtórzeń i spalonych kalorii. Dobrany plan żywieniowy i motywacja trenera.

Koniec z wymówkami. Nadszedł Twój czas.

Idea synergii

W Capital Training Studio wierzymy, że indywidualny trening fizyczny, choć kluczowy dla zmianu stylu życia na zdrowszy, w pojedynkę nie gwarantuje sukcesu. Tylko trening wsparty odpowiednim planem żywieniowym, poparty solidną motywacją i połączony z nabraniem odpowiedniego szacunku do swojego ciała, pozwoli nam trwale wprowadzić do naszego życia aktywność fizyczną i cieszyć się długofalowym zdrowiem, zgrabną sylwetką i dobrym samopoczuciem.

Właśnie dlatego staramy się wychodzić poza kompetencje instruktorów fitness i obejmować naszych podopiecznych doradztwem w szerszym zakresie.

Wierzymy, że efekt synergii w treningu spowodowany jest sumą czterech podstawowych filarów, na których opieramy naszą działalność: trening indywidualny, plan żywieniowy, motywacja i zmiana świadomości.

„Od jutra ćwiczę / biegam / zaczynam odchudzanie”

Jak często składaliście sobie tę obietnicę?

Niezwykle trudno jest zmienić swoje nawyki z dnia na dzień. Aby skutecznie wprowadzić do swojego życia sport na stałe i zmienić tryb życia na aktywny, nie wystarczy po prostu „zacząć ćwiczyć”. Dzięki szerokiej wiedzy z zakresu psychologii zmiany nawyków wiemy, że dla pomyślnej i długofalowej zmiany kluczowe jest:

  • postawienie sobie jasnego i prostego do zrozumienia celu
  • ułożenie realnego do zrealizowania planu (również diety), który pomoże nam zrealizować cel i nie narazi nas na kontuzję
  • mierzenie sił na zamiary — często pod wpływem chwili podejmujemy nierealne postanowienia. Dlatego tak ważne jest, aby ustalić plan, który będziemy mogli wykonać
  • utrzymanie odpowiedniej motywacji i siły woli
  • zrozumienie zasady tzw. „nawyku kluczowego”, który będzie siłą napędową większej zmiany (trening fizyczny)
  • wsparcie nawyku kluczowego innymi, wspomagającymi większą zmianę, mniejszymi nawykami, np. zmiany w odżywianiu, rzucenie palenia / odstawienie alkoholu